Redesign - HERBADENT

Redesign produktů HERBADENT jsme realizovali s cílem maximálního zviditelnění produktu přímo v místě prodeje.

Existuje snad lepší instore marketing,
než když produkt sám funguje jako POS materiál?

Impulzivní nákupy

87 % nákupních rozhodnutí Čechů probíhá přímo v místě prodeje. Téměř 60 % nákupů v segmentu FMCG je neplánovaných. 

• 23 % zákazníků je ovlivněno cenovou promocí

• 20 % je zaujato produktem samotným 

Zdroj: Shopper Engagement Study, Ipsos pro POPAI

Jste na kupní sílu těchto 20 % připraveni? Zeptejte se nás, jak uchopit tento potenciál.

Produkt = POS

Míra impulsivních nákupů a vizibilita produktu pro nás byly klíčovými faktory při redesignu loga a CI tradiční české značky HERBADENT. 

Nešlo nám jen o pěkný design loga, ale i o zvýšení prodejního potenciálu v retailu. Chtěli jsme vytvořit něco, co bude samo o sobě sloužit jako samostatné POS a značka nebude muset hned v místě prodeje platit a následně instalovat speciální stojan nebo POS. Krabička je sama o sobě POS a nádherně bojuje proti modrobíločervenému smogu na podobných produktech v péči o ústní dutinu!

Nová CI Herbadent

Komunikaci značky jsme celkově zjednodušili a zvýraznili. Nové logo je minimalistické. Vintage styl odkazuje na tradici značky a logo působí nadčasově. 

K základnímu černému logu jsme vybrali zelenou barvu. Její odstín vyniká mezi ostatními většinou bílomodročervenými krabičkami. Zelená barva nebyla dosud v tomto segmentu obsazená a HERBADENT se tak stal unikátním. Přitom zelená je se značkou logicky propojena – zťelesňuje její přírodní složení. 

Nejen barevný kontrast na sebe poutá pozornost. Design, zpracování i povrchová úprava krabičky reflektuje HIGH-END pozici produktu ve své kategorii. Aplikace tiskových efektů (Scodixu) a prolisu, který krabičce dodal tvarový atyp, zaručuje produktu maximální vizibilitu v místě prodeje.

© 2020 Marketing Studio I Made in Karlín I Ochrana osobních údajůstudio@marketingstudio.cz