Herbadent

CASE STUDY

Redesign produktů HERBADENT jsme realizovali s cílem maximálního zviditelnění produktu přímo v místě prodeje.

Existuje snad lepší instore marketing, než když produkt sám funguje jako POS materiál?

XXYX

Impulzivní nákupy

87 % nákupních rozhodnutí Čechů probíhá přímo v místě prodeje. Téměř 60 % nákupů v segmentu FMCG je neplánovaných.

23 % zákazníků je ovlivněno cenovou promocí. 20 % je zaujato produktem samotným.

Zdroj: Shopper Engagement Study, Ipsos pro POPAI

Herbadent produkty sada

Zatímco staré logo bylo esencí síly, nové reflektuje změnu pohledu na cvičení od prostého posilování k pohybu jako životnímu stylu a filosofii. Logo je tedy především znázorněním dynamiky a životní energie. Logo je tvořeno kombinací stylizované postavy uprostřed cviku, grafu symbolizujícího výkon a růst a písmene S.

Dynamika a pohyb je také základem animované verze loga, používané zejména do packshotů k reklamním videím značky.

herbos stary

PŮVODNÍ DESIGN

herbos novy

NOVÝ DESIGN

Nová CI Herbadent

Komunikaci značky jsme celkově zjednodušili a zvýraznili. Nové logo je minimalistické. Vintage styl odkazuje na tradici značky a logo působí nadčasově.

K základnímu černému logu jsme vybrali zelenou barvu. Její odstín vyniká mezi ostatními většinou bílomodročervenými krabičkami. Zelená barva nebyla dosud v tomto segmentu obsazená a HERBADENT se tak stal unikátním. Přitom zelená je se značkou logicky propojena - zťelesňuje její přírodní složení.

celek 2
Herbadent regal

Nejen barevný kontrast na sebe poutá pozornost. Design, zpracování i povrchová úprava krabičky reflektuje HIGH-END pozici produktu ve své kategorii. Aplikace tiskových efektů (Scodixu) a prolisu, který krabičce dodal tvarový atyp, zaručuje produktu maximální vizibilitu v místě prodeje.

Zaujal vás náš přístup k obalovému designu?
Napište nám!