Redesign produktů
HERBADENT
jsme realizovali
s cílem maximálního
zviditelnění produktu
přímo v místě prodeje.
Existuje snad lepší instore marketing, než když produkt sám funguje jako POS materiál?
Impulzivní nákupy
87 % nákupních rozhodnutí Čechů
probíhá přímo v místě prodeje. Téměř 60 % nákupů v segmentu
FMCG je neplánovaných.
23 % zákazníků je ovlivněno cenovou promocí.
20 % je zaujato produktem samotným
Zdroj: Shopper Engagement Study, Ipsos pro POPAI
Jste na kupní sílu těchto 20 % připraveni? Zeptejte se nás, jak uchopit tento potenciál.
PŮVODNÍ DESIGN
NOVÝ DESIGN
Nová CI Herbadent
Komunikaci značky jsme celkově zjednodušili a zvýraznili. Nové logo je minimalistické. Vintage styl odkazuje na tradici značky a logo působí nadčasově.
K základnímu černému logu jsme vybrali zelenou barvu. Její odstín vyniká mezi ostatními většinou bílomodročervenými krabičkami. Zelená barva nebyla dosud v tomto segmentu obsazená a HERBADENT se tak stal unikátním. Přitom zelená je se značkou logicky propojena - zťelesňuje její přírodní složení.
Nejen barevný kontrast na sebe poutá pozornost. Design, zpracování i povrchová úprava krabičky reflektuje HIGH-END pozici produktu ve své kategorii. Aplikace tiskových efektů (Scodixu) a prolisu, který krabičce dodal tvarový atyp, zaručuje produktu maximální vizibilitu v místě prodeje.
Zaujal vás náš přístup k obalovému designu?
Napište nám!
Kontakt Telefon: +420 605 287 789 E-mail: jakub@marketingstudio.cz
Redesign produktů HERBADENT jsme realizovali s cílem maximálního zviditelnění produktu přímo v místě prodeje.
Existuje snad lepší instore marketing, než když produkt sám funguje jako POS materiál?
Impulzivní nákupy
87 % nákupních rozhodnutí Čechů probíhá přímo v místě prodeje. Téměř 60 % nákupů v segmentu FMCG je neplánovaných.
23 % zákazníků je ovlivněno cenovou promocí. 20 % je zaujato produktem samotným
Zdroj: Shopper Engagement Study, Ipsos pro POPAI
Jste na kupní sílu těchto 20 % připraveni? Zeptejte se nás, jak uchopit tento potenciál.
PŮVODNÍ DESIGN
NOVÝ DESIGN
Nová CI Herbadent
Komunikaci značky jsme celkově zjednodušili a zvýraznili. Nové logo je minimalistické. Vintage styl odkazuje na tradici značky a logo působí nadčasově.
K základnímu černému logu jsme vybrali zelenou barvu. Její odstín vyniká mezi ostatními většinou bílomodročervenými krabičkami. Zelená barva nebyla dosud v tomto segmentu obsazená a HERBADENT se tak stal unikátním. Přitom zelená je se značkou logicky propojena - zťelesňuje její přírodní složení.
Nová CI Herbadent
Komunikaci značky jsme celkově zjednodušili a zvýraznili. Nové logo je minimalistické. Vintage styl odkazuje na tradici značky a logo působí nadčasově.
K základnímu černému logu jsme vybrali zelenou barvu. Její odstín vyniká mezi ostatními většinou bílomodročervenými krabičkami. Zelená barva nebyla dosud v tomto segmentu obsazená a HERBADENT se tak stal unikátním. Přitom zelená je se značkou logicky propojena - zťelesňuje její přírodní složení.
Nejen barevný kontrast na sebe poutá pozornost. Design, zpracování i povrchová úprava krabičky reflektuje HIGH-END pozici produktu ve své kategorii. Aplikace tiskových efektů (Scodixu) a prolisu, který krabičce dodal tvarový atyp, zaručuje produktu maximální vizibilitu v místě prodeje.
Zaujal vás náš přístup k obalovému designu? Napište nám!
Kontakt Telefon: +420 605 287 789 E-mail: jakub@marketingstudio.cz