Herbadent

CASE STUDY

Redesign

Redesign produktů HERBADENT jsme realizovali s cílem maximálního zviditelnění produktu přímo v místě prodeje.

Existuje snad lepší instore marketing, než když produkt sám funguje jako POS materiál?

Impulzivní
nákupy

87 % nákupních rozhodnutí Čechů probíhá přímo v místě prodeje. Téměř 60 % nákupů v segmentu FMCG je neplánovaných.

23 % zákazníků je ovlivněno cenovou promocí. 20 % je zaujato produktem samotným

Zdroj: Shopper Engagement Study, Ipsos pro POPAI

Jste na kupní sílu těchto 20 % připraveni?
Zeptejte se nás, jak uchopit tento potenciál.

PŮVODNÍ DESIGN

NOVÝ DESIGN

Nová CI
Herbadent

Komunikaci značky jsme celkově zjednodušili a zvýraznili. Nové logo je minimalistické. Vintage styl odkazuje na tradici značky a logo působí nadčasově.

K základnímu černému logu jsme vybrali zelenou barvu. Její odstín vyniká mezi ostatními většinou bílomodročervenými krabičkami. Zelená barva nebyla dosud v tomto segmentu obsazená a HERBADENT se tak stal unikátním. Přitom zelená je se značkou logicky propojena - zťelesňuje její přírodní složení.

Nejen barevný kontrast na sebe poutá pozornost. Design, zpracování i povrchová úprava krabičky reflektuje HIGH-END pozici produktu ve své kategorii. Aplikace tiskových efektů (Scodixu) a prolisu, který krabičce dodal tvarový atyp, zaručuje produktu maximální vizibilitu v místě prodeje.

Zaujal vás náš přístup k obalovému designu?

Napište nám!

Kontakt
Telefon: +420 605 287 789
E-mail: jakub@marketingstudio.cz

© 2020 Marketing Studio I Made in Karlín I Ochrana osobních údajů I studio@marketingstudio.cz

Herbadent

CASE STUDY

Redesign produktů HERBADENT jsme realizovali s cílem maximálního zviditelnění produktu přímo v místě prodeje.

Existuje snad lepší instore marketing, než když produkt sám funguje jako POS materiál?

Impulzivní nákupy

87 % nákupních rozhodnutí Čechů probíhá přímo v místě prodeje. Téměř 60 % nákupů v segmentu FMCG je neplánovaných.

23 % zákazníků je ovlivněno cenovou promocí. 20 % je zaujato produktem samotným

Zdroj: Shopper Engagement Study, Ipsos pro POPAI

Jste na kupní sílu těchto 20 % připraveni? Zeptejte se nás, jak uchopit tento potenciál.

PŮVODNÍ DESIGN

NOVÝ DESIGN

Nová CI
Herbadent

Komunikaci značky jsme celkově zjednodušili a zvýraznili. Nové logo je minimalistické. Vintage styl odkazuje na tradici značky
a logo působí nadčasově.

K základnímu černému logu jsme vybrali zelenou barvu. Její odstín vyniká mezi ostatními většinou bílomodročervenými krabičkami. Zelená barva nebyla dosud
v tomto segmentu obsazená
a HERBADENT se tak stal unikátním. Přitom zelená je se značkou logicky propojena - zťelesňuje její přírodní složení.

Nová CI
Herbadent

Komunikaci značky jsme celkově zjednodušili a zvýraznili. Nové logo je minimalistické. Vintage styl odkazuje na tradici značky
a logo působí nadčasově.

K základnímu černému logu jsme vybrali zelenou barvu. Její odstín vyniká mezi ostatními většinou bílomodročervenými krabičkami. Zelená barva nebyla dosud
v tomto segmentu obsazená
a HERBADENT se tak stal unikátním. Přitom zelená je se značkou logicky propojena - zťelesňuje její přírodní složení.

Nejen barevný kontrast na sebe poutá pozornost. Design, zpracování i povrchová úprava krabičky reflektuje HIGH-END pozici produktu ve své kategorii. Aplikace tiskových efektů (Scodixu) a prolisu, který krabičce dodal tvarový atyp, zaručuje produktu maximální vizibilitu v místě prodeje.

Zaujal vás náš přístup
k obalovému designu?
Napište nám!

Kontakt
Telefon: +420 605 287 789
E-mail: jakub@marketingstudio.cz

© 2020 Marketing Studio I Made in Karlín

Ochrana osobních údajů I studio@marketingstudio.cz