Herbadent

CASE STUDY

Redesign produktů HERBADENT jsme realizovali s cílem maximálního zviditelnění produktu přímo v místě prodeje.

Existuje snad lepší instore marketing, než když produkt sám funguje jako POS materiál?

XXYX

Impulzivní nákupy

87 % nákupních rozhodnutí Čechů probíhá přímo v místě prodeje. Téměř 60 % nákupů v segmentu FMCG je neplánovaných.

23 % zákazníků je ovlivněno cenovou promocí. 20 % je zaujato produktem samotným.

Zdroj: Shopper Engagement Study, Ipsos pro POPAI

Herbadent produkty sada

Nová CI Herbadent

Komunikaci značky jsme celkově zjednodušili a zvýraznili. Nové logo je minimalistické.
Vintage styl odkazuje na tradici značky a logo působí nadčasově.

herbos stary

PŮVODNÍ DESIGN

herbos novy

NOVÝ DESIGN


K základnímu černému logu jsme vybrali zelenou barvu. Její odstín vyniká mezi ostatními většinou bílomodročervenými krabičkami. Zelená barva nebyla dosud v tomto segmentu obsazená a HERBADENT se tak stal unikátním. Přitom zelená je se značkou logicky propojena
- ztěsňuje její přírodní složení.

celek 2

Obal jako POS

Nejen barevný kontrast na sebe poutá pozornost. Design, zpracování i povrchová úprava krabičky reflektuje HIGH-END pozici produktu
ve své kategorii. Aplikace tiskových efektů (Scodixu) a prolisu, který krabičce dodal tvarový atyp, zaručuje produktu
maximální vizibilitu v místě prodeje.​

Herbadent regal

Zaujal vás náš přístup k obalovému designu?
Napište nám!